22 April 2014

After a long rest and kisah seorang KAWAN .

Bismillahirrahmanirrahim .

So here I am . Dah lama sangat sangat tak menulis macam ni .I dont know why harini rasa nak buka blog and nak menaip macam dulu-dulu .First , bila sampai je time nak menaip , terus takde idea nak taip apa .what ? aku punyalah berangan nak menaip panjang-panjang tapi hapak pun aku tak tahu nak tulis apa ? ohh goshhh what I'm doing here .

Actually macam ni , aku just rasa nak luah perasaan tapi tak tahu kat mana lagi dah ."Sahabat " aku rasa semua orang ada sahabat kan ? Atau bahasa senangnya kawan ? yer , rakan pun boleh . ehh macam-macam sebenarnya bole .Tapi tak kesah lah kawan , rakan , sahabat semuanya dalam satu konteks yang sama .hehe .Rasanya begitu . *tutup mulut*

Bila kawan korang bahagia , korang pun mesti bahagia kan ? *ayat lapukkk cliche sangat * Alahhh sebenarnya korang jealous kan ? HAHA .kantoi tapi dalam jeles-jeles korang tu , mesti terdetik dalam hati korang ni satu perasaan yang korang tak dapat nak share kat orang lain *sebab nanti orang cakap poyo * which perasaan happy sebab tengok kawan korang tu happy & bahagia .

 TAPI , cuba korang berada dalam tempat aku kejap .Kawan kita tu dia tengah bahagia dengan partner dia . So Im really happy for him .Mula-mula aku memang support dia sbb aku tahu perangai dia sebelum ni . Maksud aku cara dia contact dengan orang ( senang faham , dia mmg jenis banyak contact orang .kiri kanan atas bawah) . Bila dia dah ada partner ni kuranglah dia contact dgn orang lain which mengajar dia erti SETIA . Alhamdulillah . since benda ni bagus untuk dia ,aku keep support dia . However , there some part in this love story that I think , should be change . Kawan aku ikut sangat cakap partner dia sampai delete wechat .Okay this part aku rasa .aku okay jaa . sebab aku still bole contact dia through wassap and lain-lain , mesej ke ..maybe...

Hmmm ..keadaan jadi lebih pelik bila aku wassap and tak reply . LOL .aku syak dia delete wassap .then aku baca status dia .You know what ? Dia tulis ..errr.. malas laa nak taip ..yang penting panjang and pasal partner dia marah and jeles tak kasi contact orang lain ? Hello  , Im your friend ? And I kenal you lagi lama dari partner you tu okay ??! Then ? kau hagak2 aku tak sentap .Tapi before aku sentap tu , aku try laaa mesej dia .  tanya buat apa ...tapi hampehh . Hapak pun tak reply . How could you ?

So sebab hormone sentap aku lebih . aku gi je kat instagram dia komen "phone bole campak laut .kbye .anggap je tak kenal "

Maybe time ni aku emo sangat .erghhh , malas nak fikir .  Sebagai kawan kau , aku akan doakan kebahagiaan kau . Tapi aku pernah juga bercinta . Aku tahu cinta macam ni sampai tahap mana . Aku malas nak lebih-lebih . Aku biarkan je kisah cinta korang .Aku tak nak orang chop aku jeles or lain2 . Sebab aku tak jeles CUMA rindu kawan aku yang DULU .





No comments: