02 June 2011

gile cool !


Bismillahirrahmannirahim ~

gambar kat atas tu takde kena mengena pun .
yang coolnya yang nie .tadi aku jalan-2 laa kat google kat .besttnya =.=''
tetibe , ternampak benda nie !


cool tak ? aku nak bantal uhh . comel gilakk .


Tazkirah kita hari ini ,

Firman Allah S.W.T yang bermaksud:

"Wahai orang-orang yang beriman! Peliharalah diri kamu dan keluarga kamu dari neraka yang bahan-bahan bakarannya: manusia dan batu (berhala); neraka itu dijaga dan dikawal oleh malaikat-malaikat yang keras kasar (layanannya); mereka tidak menderhaka kepada Allah dalam segala yang diperintahkanNya kepada mereka, dan mereka pula tetap melakukan segala yang diperintahkan". (At Tahriim: 6)

jadi , kita kenalah berwaspada dalam setiap perkara .sentiasalah cuba mendekatkan diri kita dengan Allah SWT .jangan terleka yea :)


ditujukan khas buat diriku yang selalu terlupa ~

2 comments:

Cikgu Fikri said...

wah..
comel giler bantal2 tu..
kalau jumpa nak beli yang FB 1, TWITTER 1..huhhu..
anyway, dlm berENTRY, masih sempat bertazkirah..
bagus..
thx atas peringatan tersebut :)

adieyb said...

haha .tq :)