01 July 2011

Transfomer-Dark of the Moon !


 Optimus Prime ngan BumbleBee , korang sabar yea .
nanti aku datang .Aku pun rindu korang jugak .macam korang rindu aku .aku janji , aku datang tengok korang .
Jangan risau .nanti korang jangan lupa buat macam dulu tau .
alaaa ,yang korang bawakkan popcorn dengan air pepsi tu .lupee ehh .ingat tau !
tapi nanti korang coverlahh sikit .yang mase dulupun , korang tak cover .
Habis satu panggung tengok korang bawak air kat aku .tekejut dorang .Kali nie , jangan buat macam tu lagi .
buat terperanjat orang jee .
kalau nak buat suprise pun , buat biase-biase dah laa optimus ehh.
ok ok .jumpe nanti optimus ngn bumblebee .daaa~
 

2 comments:

AKU CHUN said...

Nak tengok juga!!

adieyb said...

hahaaa .tengok laa~