28 December 2010

Apa pendapat korang ? aku rase besst ;)

salam before midnight .

malam ny rase bosan kan *okeh , sape yang tak uhh tak la kan .
okeh2 .back to topic .
ape pendapat korang pasal cik YUNA ni ? AHA .
weyh ? takkan tak kenal kowt =.='' .oneworld kowt da tawu .ohkkohokk.


suara dye , korang jangan cakap laa .lagu ape pun boleh ;)) *winkwink
tapi ade gak tak suke dye .entah le *kajian d youtube
tapi aku suka .heheee ;)
act .aku dah takde cite ,so aku cite ar pasal bende nie .HAHA .
mcm tak de info kan .takpe2 .saje je nak share2 .
okeh laa gudnyte blog :D
ohh bulan ;)

6 comments:

Qamarul said...

YUNA THE BEST KOT!!! TIP TOP.. STYLO.. MEN GUITAR PUN GEMPAK GAK SEBENARNYER..

adieyb said...

yeah yeah ! ade pun sokong aku .haha ;)

syarifah nuraisyah said...

suke yuna!!kakak saye tuu!!saye nk pon nk ade gaye cm dye...yuuhuuu!!=)

adieyb said...

haha .kak c'pah tipu :P

cik zaza said...

aku rasa dia nmpk cool sbb dia pndai main gitar.. =)

adieyb said...

a'ah kan kan ;)