29 December 2010

Lawak gile derr -.-''

aha . ape yang lawak nye .
*okeh2 , kalaw korang rase tak lawak tu tak lawak je laa okeh ;)

tapi aku rase lawak .memandangkan depan tv aku penuh ngan hantu2 bola .
so , aku dipinggirkan .HAHA .

bukan tak tengok .tengok tu tengok cume tak reti nak jerit macam dorang .AHA :D
 untuk menghilangkan bosan sambil tunggu keputusan bola ni , aku buat arr edit2 gambo .hohoho :P

nak tengok tak ?
jom review sikit .tapi lawak gile .ni untuk kepuasan aku je ;))

lawak gile -.-'' .mcm taikk btol aku ni ;)

girl-girl ; weyh ! awatt hang curik gambar pakwe aku hah ?
aku ; eleh biaww le .dye abg aku bhai .hahaha .gile adibb;))

aku sajesaje je .tak bermaksud pape punn .
hah .okeh2 .kepade wanita2 yg rase donghae dye dirampas .sorry derr , dye inspirasi je kowtt .
haha .gilee dak adibb ny ;)))

4 comments:

cik zaza said...

HAHA..ttbe terselit kat bwh tu muka ko..
anjat owang ! xD

adieyb said...

haha .tu yang bestt tu .haha .yunadonghaeadib , ade kimia kan ? hahahaaWAUU .;)

|| amira || said...

first time masuk blog nih..
tetibe ada gambar donghae ku..
kah3..


so tanpa buang masa,
i follow u ~

adieyb said...

haha .tu laa .dtg slalu ;)