13 March 2011

ohh idaman ku


empat kelebihan iphone :)

1. New design. Reportedly, the latest iPhone is more elegant appearance. Iphone casing made mostly of glass, and there is a round aluminum material around the edges. Would weigh a bit heavier than the previous iphone.
2. Smaller screen, better resolution. Latest iPhone screen will be smaller than the iPhone 3GS. But it looks to have a higher resolution.
3. Camera. Latest iPhone camera quality will be sharper. Some analysts expect Apple will add a 5-megapixel camera on the new iPhone, with a flash light to capture better images in the dark. There is also a mention, the iPhone camera can record video quality High Definition (HD).
4. eBooks. IPhone users will be able to buy and download digital readings from the bookshop Apple, on their handsets.

act , aku kutip tah mane mane tah fakta ni .tapi yang betoii betoii buat aku tetarikk sebab yang  
ke-tiga tuhh !
sesiapa yang terase nak buat contest and hadiah dye ialah iphone , kasi tawu aku ye !
AHAH .kemaruk iphone aku ni ~
please please ~ bought for me doe  .
lagi sekali english terabur .

ehh , aku ade pertanyaan ni .kepada sesiapa yang dapat jawab soalan aku ni , aku kasi korang tiket melancong ke rumah sendiri 3 hari 2 malam .amacam ?
soalan nye , mmg tengah musim internet mcm @#$% ehh ?slow nak mampuiihh .biase tak macam ni.
waduhh~ ade jawapan kepada soalan ini ?
situasi bila dah dapat lappy kat tangan :)
okeh okeh .tu je .iphone ni kene masuk wishlist nih .eheeee :D
okbai !

p/s : maaf jika terdapat salah fakta dlm topik iphone .aku kurang memahami mengenainya tapi berangan ingin memilikinya :)

5 comments:

cik hemo hemo said...

hidung aku berdarah kalau dapat ihone. grrr~

adieyb said...

haha .teruk nauu ~ ehehehehe :D

zakir said...

erm....
adik aku dh memiliki iphone...
jealous jugak ar...he3

cik zaza said...

aku nak ipad!ttbe.huhu

adieyb said...

muzakir : fuyoo !
zaza : haha