13 March 2011

selamat pagi dunia :)


selamat pagi semua :) !
diharapkan anda semua sihat ye .eheheeee .
bagi adik adik diluar sana , jage kesihatan tu .lagi lagi cuti macam ni .jangan makan choki choki banyak sangat .tak elok untuk gigi :D
semalam aku ade tengok pasal tsunami di jepun kat tv , dasyat betoi .
Ya Allah , lindungilah mereka .semoga mereka semua selamat .amin .

ehhh ! korang semua dah tengok cerita Hikayat Merong Mahawangsa tu ?
share share laa .
macam mane ehh citer die .aku excited nak tengok ni .sape volunteer nak belanja aku tengok wayang ! angkat kaki :)
aku tengok die punya trailer je pun dah terpukau .*amboii~
ye laa , ingat senang ke nak buat filem macam tu .ahaha


ok lah .nak cau cin cau .bye ~
assalammualaikum :)

4 comments:

Miss Bluepinkiey said...

x tengok ag citer tuuuu..n nak g tengok nt...:)

* nota tambahan: saya sangat2 suka blog awakk...plus lagu best!....like2...give ur blog 4++ star...:)

adiibmn said...

haha .thanks :) teruskan menyokong saye ok .yang indah itu dtg dari tuhan , yg lemah itu dtg dari saye sendiri .kalau ada yg salah sila tunjuk ajar lagi :)

Miss Bluepinkiey said...

orait!..:)...menyokong2 pecinta kaler biru!..:)

adiibmn said...

haha .blues power :)