18 March 2011

yeah yeah !


Ini sebuah kisah tentang insan bernama cinta dan kawan :)

Pada suatu hari CINTA dan KAWAN berjalan dalam satu kampung .
Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga…
Kenapa?
Kerana CINTA itu buta..Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga…
Kenapa?
Kerana… KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !!
Didalam telaga CINTA hilang…
Kenapa?
Kerana… CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga,sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap..Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA dan terus menunggu..
Kenapa?
Kerana… KAWAN itu sejati dan akan kekal sebagai KAWAN yang setia kan !
jadi , hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia.

terima kasih kawan atas segalanya  :'( 
sumber: http://ayatcinta.wordpress.com

*tah nape aku meroyan tah .HAHA :D

7 comments:

Mia Ara said...

like it <3

adieyb said...

haha :) bagus2 :)

Cik_Shiqah said...

ssh nk jumpa kawan mcm KAWAN dlm citer nih.

nice post! :)

adieyb said...

haha .tu la pasal .susah kan .tapi adib ade :)

ZWAN SABRI said...

Actually kawan memang senang nak cari tp sahabat mmg payah nak cari.. apa2 pown, aku sedang mencari CINTA yang boleh jadi SAHABAT aku.. ;)



MySuaraBlog: Jom Kesan Kehamilan Cara Orang Dulu2

adieyb said...

huh ~ bagus2 .keep it up ! :)

amalin @ elyn said...

disebabkan ak org klntan, so ak tatao la ap mksud meroyan. mroyan tuh hape? haha