13 August 2011

Kosong ! Tolong !


okay , secara rasminya  aku GIVE UP . apakkk dia .susah gile nak design blog .aku dah takde idea dahh. siapa ada idea " TEMA " .sumbangkan lahhh .i'm begging =.=''
entahhh .dari pagi aku hadap benda alah ni , tapi satu pun tarakk dapat .cettt .
sob..sob..*tangan di dada mata ke atas .
Ramadhan dah masuk minggu kedua dah .amacam korang , masih bertahan ?

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Why not u pergi taman tema disneyland ka, taman tema sunway lagoon kaa.. mana nak taw nanti dah dapat idea nk bg tema apa kt blog u nii.. HAHA



MySuaraBlog: Lelaki Pun Kena Kanser Payudara

adieyb said...

hhahaaa .amboii , dasyat sangat tu .