25 January 2012

delete and forget !


Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang .
okay , lets start .
hahaaaa , gelak dulu pastu baru ada mood nak ceritakan .Rasa tidak dihargai ? ohhh , no wonderlah timeline penuh .ehhh ? tetibe je .
tak semua yang kita lalui best dan tak semua yang kita lalui manis .maknanya ade pahit ngan masin lah? gitu pun bolehhhh .
dan mulai saat ini , aceceeehh , saya yang bernama.............Imran Adib.........bernumber i/c...............blablabla............... akan melupakan segala yang manis dan pahit .ameen :')
amboi , boleh ke ? entahhh .harap harap .
susahkan nak lupakan seseorang .aiyooooo .jiwang karat .alahaiiiii .
Melupakan seseorang dianggap senang seperti membakar kertas yang tertulis masalah dan menulisnya di atas pasir pantai. Tapi betul ke ia semudah itu? Hakikatnya ia mengambil masa bertahun untuk melupakan orang malah kadang kala mengambil masa seumur hidup untuk semua itu. Menyibukkan diri hanya akan menyebabkan kita lupa pada masa sibuk jer. Then kala malam sunyi bertamu di hati, air mata akan mengalir lagi membasahi hati...Memang benar kita serahkan segalanya pada Allah. Kita meminta pada Allah, tapi benarkah kita akan lupa? Atau hanya berpura-pura untuk lupa?
lol , start new life ! pleaseeee :')

No comments: