21 January 2012

Siapa di bawah aku ?


Errrm kenapakan , kita  selalu tak boleh bagi tahu perkara yang sebenar ehh .macam susah je nak keluarkan ayat ayat dari dalam mulut ni .ada emas ke !? mustahil .
bukannya apa , kadang kadang terasa seperti lemas tak dapat luahkan apa yang sepatutnya .yelaaa , padehal bukan main banyak cerita nak share .tapi akhirnya , sepatah je yang dapat cakap .yang lain still takde keberaniaan untuk diceritakan .rimaskan kalau macam tu .
Ya Allah , berilah aku kekuatan untuk memberitahunya segala galanya agar dia mengetahui perkara yang sebenarnya  :'( ameen .
aku selalu tertanya tanya , kenapa aku lain ? kenapa aku tak macam orang lain ? kenapa aku tak perfect ? tapi , ibu selalu pesan , jangan pandang orang lebih atas dari kita .tapi pandang orang yang bawah dari kita supaya kita tahu bersyukur .
hurmmm , habis kalau kita orang yang paling bawah macam mane . ada lagi ke orang lagi bawah dari aku ?
ataupun aku memang orang paling bawah :(

No comments: