21 January 2012

Menyesal


Kadang kadang aku sendiri tak faham dengan kehidupan aku .yelaaa , orang lain orait je .tapi aku nampak orait kat luar tp dalam tade sapa yang tahu .siapa kawan rapat aku mungkin dia tahu .tapi kebanyakan orang sekeliling tak tahu langsung pun dan apa yang mereka tahu hanya mempersendakan dan menjatuhkan .adakah mereka tak perasan perbuatan dorang tu menyinggung perasaan  atau memang dorang tu buta tahap dewa ?
MENYESAL untuk hidup tu takde lah .tapi menyesal kerana salah jalan dulu .aku tak mampu nak salah kan orang lain .maybe salah diri sendiri .tapi siapa jelah kat dunia ni yang mampu salahkan diri sendiri ? 50% je kot .kadang kadang benda macam ni boleh buat kita down habis tapi kadang kadang boleh buat kita gembira.

#aku ni tulis macam takde point kan ?
erkkkk , nevermind .abaikan .
actually , aku nak tukar nama blog ni tapi sampai sekarang still tak tau nak letak nama apa .ape ehhh , ermmm  THESUPERHOPELESS bole ?
errkkk , taknak lahh .
FIREFLIES ?
errkkkk , juga tak mungkin .
ELTIGREY ?
ohhh , no way .
GAJAHMERAH?
errrrrr , annoying pulak dahh .
SPATUHEELS ?
eewwwwwwwwwwwwww .
SPEGETTIANGELHAIR  ?
sangat sangat tak mungkin .
WATSOEVER ?
dah macam ayat jiran aku laa plak .aiishh .
aku : "ehh , kau makin tinggi "
jiran : hekk eleh . WATSOEVER "
aku : dalam hati ( minah ni mati kene langgar pun baik .langgar reverse langgar reverse .puas hati )

takpelahh , tunggu mimpi malam ni .mane tahu dapat idea yang lagi best lagi power .

NO MATTER HOW WE TRY TO BE MATURE , WE WILL ALWAYS BE A KID WHEN WE ALL GET HURT AND CRY -with love , PETER PAN

No comments: