08 January 2011

satu cerita untuk dibaca :D

aku teringin nak share satu cite ngan korang nih .huhu .
aku dapat cite ni pun dari frend2 aku gak :D
Teruna: Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Dara: Apakah kau rela kalau aku pergi?

Teruna: Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Dara: Apakah kau mencintaiku?

Teruna : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Dara: Apakah kau pernah berlaku curang?

Teruna: Tidak ! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Dara: MAhukah kau menciumku?
Teruna: Ya!
Dara: Sayangku....!

Sesudah 5 tahun perkahwinan....
okeh , skang ni korang baca dari bawah ke atas
untuk mengetahui apa yang berlaku sesudah 5 tahun berlalu .

hah ? best ke tak cite ni :)

7 comments:

emilia farahin said...

bengong je cte nieyh . bole mane tebalek2 pulax tuh .

adieyb said...

huhu ?

maya said...

sengaludin punya dialog...main tukar2...kah2...nice2...even pernah baca...tapi tetap mencuit hati...

adieyb said...

benda ni daa lama .haritu terjumpa kat kawan2 .kat fesbuk blambak kot .heheee

helinar said...

huhu..kelaka..kui22

adieyb said...

haha .klakar ke ? :D

una.husna.senah said...

hahaha!:D
mengong sajewp!